Ads 468x60px

HAWKEN



 
In primul rand vreau sa va urez un calduros La multi ani!
, si toate cele bune, iar in caz ca sunteti in a-12-a, mult succes la Bac , nu a venit apocalipsa in 2012 asa ca trebuie sa ne confruntam si cu asta, dar iesim noi cu bine , putin sifonati probabil, dar cu bine.
Dupa cum probabil stiti: aceasta perioada a anului este lipsita de titluri importante, asa ca ma voi descurca cum pot si cu ce pot. Ma voi ocupa in continuare de blog, voi face in continuare recenzii , nu stiu daca voi avea timp sa caut stiri... pentru ca dupa cum probabil stiti ma ocup singur de tot , cu ocazia asta vreau sa va anunt ca accept coechipieri sa zic asa, adica cineva cu care sa mai impart din sarcini, cred ca ati inteles cum stau lucrurile.

 

Cu robotul la plimbare:

As putea caracteriza Hawken in multe feluri, dar in esenta este un parc in care iti scoti  Robotul la plimbare.
Hawken este un Shooter Free to play dezvoltat de Adhesive Games, care te pune la comanda unui Mech (adica Robot de lupta) cu scopul de a distribuii plumb in carcasele inamicilor . Jocul dispune momentan de 4 moduri de joc: un Deathmatch , un Team Deathmatch , unul in care ai ca scop cucerirea anumitor puncte strategice , iar altul mai interesant in care trebuie sa aduni combustibil pentru a lansa o nava, lucru pe care il vor face si inamicii , dupa ce acestea sunt lansate scopul este doborarea cele inamice ,lucru valabil si pentru oponenti , sper ca ati inteles care este ideea. Jocul este in perioada beta, deci mai mult ca sigur producatori vor veni cu moduri si optiuni noi.
 Actiunea jocului este plasata pe o planeta proaspat colonizata de oameni, dar dat fiind faptul ca aceasta dispunea de resurse abundente si  cu o mare valoare pe piata intergalactica, 3 companii au ajuns sa se lupte pentru ele,... apoi cineva a dezvoltat un nanovirus, dupa cum stiti un virus este capabil de a se automultiplica, prin urmare in scurt timp a ajuns sa impanzeasca o treime din suprafata planetei, toate acestea au transformat planeta care initial ar fi trebuit sa gazduiasca colonii si sa faca viata perfecta pentru acestea a devenit un camp de lupta, dar cine se lupta? ,pai robotii desigur , cine sunt pilotii acestor roboti? , pai pilotii sunt: fie oamenii care au ales sa ramana pe planeta, o parte din ei plecand la mama lor de unde au venit,ori  asta ori au murit (nu stiu detaliul asta),  fie mercenari care lupta de partea celor care platesc mai mult, ironia face ca cele 3 compani ,( citisem la un momentdat ca ajunsese sa fie 2 ... ) sa fie cam la fel, avand aceleasi scopuri , aceleasi metode... samd. Mai multe detalii despre poveste puteti afla din cele 2 numere de benzi desenate care au aparut pana in acest moment, si de pe Site-ul jocului.
Ceea ce m-a lasat placut surprins a fost faptul ca producatorii au incercat sa faca mai mult decat un joc , au incercat sa creeze o lume , un univers si asta nu poate decat sa “dea bine” , am mai intalnit astfel de initiative la alte jocuri precum Dota 2 care de asemenea are o banda desenata, si probabil vor mai urma si altele, doar ca Dota 2 se bucura de faima predecesorului + ca are o comunitate ceva mai mare... Deci ati inteles ideea: Hawken Lume, nu doar joc... sa trecem mai departe...

Prima data am jucat Hawken acum vreo 2 luni cred... in perioada in care ma jucam cu portia, serverele din Beta test fiind deschise dupa cum stiti cu ziua, din acel moment jocul a primit ceva inbunatatiri ,una dintre acestea fiind legata de optimizare, versiunea din beta test avand obiceiul de a  sacada in unele momente ... in fine, nici placa mea video nu m-a ajuta prea mult, dar in momentul de fata este foarte bine optimizat. Stiam ca avea sa intre in open Beta curand,si sincer sa fiu nu eram prea interesat , dar am primit un mail cu ceva banuti in plus la cont si m-am gandit sa vad “care mai e treaba pe servere” , si asa  am inceput sa petrec ceva timp cu Mech-ul meu. Imi ador robotul , este primul ... adica cel primit initial, care nu promitea prea multe dar care era destul de capabil, cam uratel ... nu are el armura lucioasa ,dar straluceste in interior ... am ajuns sa imi placa robotul, si chiar daca am avut bani sa il schimb nu am facut-o , am ales in schimb sa ii cumpar componente noi , sa am putin grija de el ... si am facut o masina de ucis, acum imi prezint robotul prietenilor , merg cu el la petreceri si il plimb prin parc , am dezvoltat o adevarata relatie de prietenie, tot uratel a ramas dar ehh... e caine... Mech-ul meu.
Dar lasand la oparte ameteala produsa de whisky-ul pus la maseaua indurerata, sa trecem la ceea ce va intereseaza: Item Mall, si probabil vreti sa stiti cat de mult influenteaza acesta jocul sau factorul de castig, si vreau sa va spun acum ca foarte putin ,poate chiar deloc. Cu banii reali ( Meteor coin parca le zice ) iti poti cumpara bost de experienta si paradoxal pentru banii din joc ( castigati dupa fiecare meci )   si anumite componente menite sa infrumuseteze robotii dar nimic care sa influenteze calitatea jocului , componentele cu adevarat importante putand fi cumparate si cu banii din joc.
Din punct de vedere grafic jocul arata bine, avand ca motor grafic Unreal engine 3, mai sunt intarzieri de texturi ici colo dar nimic ce nu poate fi reparat pana ce va ajunge in paine sa zic asa.
Poate a mai ramas sa va spun despre skill tree-ul prezent in joc. Cu fiecare avansare in level va puteti deschide sau imbunatatii abilitati din cele 3 clase : ofensive , defensive si de miscare.
Jocul este in open beta , deci va puteti juca fara nici o problema , cine stie poate ne intalnim pe servere... eu am un robot urat dar care face ravagii , cu numar de Constanta.
Numai bine si succes in noul an... eu imi scot putin robotul la plimbare.

http://www.playhawken.com/




2 comentarii:

  1. salut, ce nume ai pe hawken si ce lv? m-am apucat si eu de vreo 3 zile si ce pot sa zic e frumusel jocul , dar mai nou am probleme cand suntem mia multi in meci se blocheaza din cauza placii video (mai ales ca eu am dat setarile de grafica la maxim ,da am sa ma indur sa le dau pe medium sau chiar pe low) , totusi placa video este :NVIDIA Gforce GTX 460

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cristianink , lvl 13 ... :D , scuze ca am raspuns mai greu ,... sau... foarte greu

      Ștergere